.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری کارکنان شهرداری بابل و توضیح شهردار

شهردار بابل گفت: حساب افراد خلافكار شهرداري بابل كه به بيت‌المال دست‌درازي كرده‌اند از‌ ديگر مديران و كاركنان اين مجموعه جداست.

به گزارش فارس ، حميد سفيدگر در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگيري چند نفر از كاركنان شهرداري بابل به جرم فساد مالي و پايمال كردن حقوق شهرداري توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوري اسلامي استقبال از نظارت بر دستگاه‌ها وجود دارد و بنده و كاركنان شهرداري بابل و اعضاي شوراي شهر بابل از فرصت نظارت و برخورد با متخلفان تقدير مي‌كنيم.

وي افزود: تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) كه يك نهاد خبره و كارشناس در اين امور است، براي حفظ شئونات اداري و كنترل به عمل آمده يقينا در سلامت همه دستگاه‌هاي اجرايي مفيد است.

سفيدگر كنترل و نظارت را صد درصد از روي دلسوزي خواند و افزود: يقينا حساب نادر افرادي كه در مجموعه پرتلاش شهرداري به بيت المال دست‌درازي كردند، از حساب مديران و كاركنان شهرداري بابل جداست.

وي تصريح كرد: با افرادي كه سبب بدنامي و نارضايتي در مجموعه دستگاه‌هاي اداري شده‌اند، برخورد مي‌شود.

سفيدگر افزود: با همكاري با نهادهاي مسئول از اين بررسي و برخوردها كه از سر خيرخواهي و سالم‌سازي و بازدارندگي است، استقبال مي‌كنيم.

شهردار بابل تصريح كرد: شهرداري مكان خدمت و خدمت‌رساني است و ما به كمك دستگاه‌هاي نظارتي مسئول از جمله شوراي شهر، استانداري و سربازان گمنام امام زمان (عج) اجازه رشد و نمو به افراد خلافكار را نخواهيم داد و به همه شهروندان عزير اطمينان مي‌دهيم كه شهرداري چون گذشته در خدمت به شهروندان ثانيه‌اي را فروگذار نخواهد بود.

سفيدگر خاطرنشان كرد: از آنجايي كه پرونده متخلفان در دستگاه‌هاي مسئول در حال تحقيق و بررسي و رسيدگي است، يقينا در صورت اثبات جرم، دستگاه‌هاي مسئول اطلاع رساني لازم را دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نوروزی 7 مرداد 1388
اگه راسته پدرشان را در بیاورید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.375 seconds.